sorenasalt.com

بهترین روش
برای طراحی و ساخت اتاق نمک

طراحی و ساخت اتاق نمک می‌تواند به چند روش انجام شود. هر کدام از این روش‌ها نیز برای یک سری از افراد می‌توانند گزینه‌های مناسب‌تر و بهتری باشند. حتماً در نظر داشته باشید که طراحی کردن اتاق‌های نمک باید زیر نظر کارشناسان حرفه‌ای این کار انجام شود. با این شیوه است که می‌توانید بهترین اتاق‌های نمک را طراحی کنید.

نکات لازم برای طراحی اتاق نمک

1

روش‌های طراحی و ساخت اتاق نمک

برای طراحی و ساخت اتاق نمک می‌توانیم از روش‌های مختلفی همچون خرید اتاق‌های نمک پیش ساخته و یا ساخت این اتاقک‌ها در محل مورد نظر مشتری استفاده کنیم. هر کدام از این روش‌ها را نیز در ادامه بیشتر توضیح می‌دهیم تا شما هم بتوانید به طور کامل با آن آشنا شوید.

2

خرید اتاقک پیش ساخته

اولین نکته در خصوص خرید اتاقک‌های پیش ساخته است. این مدل از اتاقک‌ها می‌توانند در همان کارخانه تولید‌کننده ساخته شوند و سپس به محل مورد نظر انتقال پیدا کنند. یک سری مزیت‌ها و معایب نیز در خصوص این کار وجود دارد که در اینجا می‌خواهیم بررسی کنیم.
• اتاقک‌های پیش ساخته هزینه‌های به مراتب کمتری را در زمان خرید دارند.
• هزینه‌های نصب و راه‌اندازی این اتاقک‌ها کمتر خواهد بود.
• غار‌های نمکی و یا اتاقک‌های نمکی کوچک را می‌توان از این طریق تولید کرد.
• امکان طراحی اتاق نمک به شیوه دلخواه مشتری وجود ندارد.

3

ساخت اتاقک نمک معمولی

در روش دوم مشتری باید اتاقک‌های نمک را در محل مورد نظرش بسازد. این کار باعث می‌شود تا یک سری مزیت‌ها و معایب را نیز به همراه خودش داشته باشد.

ساخت اتاق نمک در محل مورد نظر می‌تواند به شکلی انجام شود که همه چیز مطابق با سلیقه مشتری پیش برود، در حقیقت می‌توان اتاق‌های نمک را سفارشی‌سازی کرد.

این روش همیشه نیاز به زمان بیشتری برای اجرا شدن دارند. به همین خاطر نیز اگر زمان زیادی ندارید، روش ساخت اتاقک‌ها نمی‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

هزینه‌های استفاده از این روش بیشتر است. به طور کلی می‌توانید ببینید که هم هزینه‌های انتقال مصالح و مواد لازم و هم هزینه اپراتور و مجریان این کار را خواهید داشت.

اتاق نمک می‌تواند مزیت‌های زیادی داشته باشد. همین مسأله سبب شده است تا افراد زیادی تمایل به استفاده از این اتاقک‌ها داشته باشند. به همین خاطر نیز بهتر است شما نیز از این موارد آگاه شوید.

مزیت‌های استفاده از اتاق نمک

برای طراحی و ساخت اتاق نمک یک سری مراحل لازم است که طی شود. تمامی این مراحل و موارد می‌توانند به شما کمک کنند تا به شکل بهتری متوجه این موضوع باشید که چگونه یک اتاق نمک می‌تواند ساخته شود

مورد و نکته بعدی در خصوص افزایش میزان آرامش درونی است که فرد دارد. نمک و ذرات نمک که در هوا پراکنده می‌شوند، می‌توانند بر روی سیستم عصبی فرد هم اثرات زیادی داشته باشند. این مسأله باعث می‌شود تا پس از مدت مشخصی متوجه شوید که میزان آرامش روحی شما بیشتر شده است.

اولین مورد در خصوص فرایند پاکسازی و شادابی پوست است که به راحتی با استفاده مداوم و اصولی از اتاق نمک می‌تواند اجرا شود. معمولاً پاکسازی کردن پوست سبب می‌شود تا هم منافذ پوست به خوبی باز شوند و هم تمامی لایه‌های مرده پوست از بین برود.

در فضا‌ها و مکان‌هایی که افراد زیادی رفت و آمد دارند و یا زندگی می‌کنند، می‌توانید به راحتی مشتری جذب کنید. فرایند جذب مشتری با وجود اتاق‌ها و غار‌های نمکی کار ساده‌تری است. به طور مثال در سالن‌های آرایشی، سالن‌های مراقبت پوستی، باشگاه‌ها و مواردی از این قبیل می‌توان از اتاق‌های نمک استفاده کرد.

معمولاً در کلینیک‌های درمانی و مراکز طب سنتی هم می‌توانیم به راحتی از اتاق‌های نمک استفاده کنیم؛ به همین خاطر هم طراحی و ساخت اتاق نمک در این حوزه‌ها اهمیت زیادی دارد. اتاق‌های نمک می‌توانند در حوزه‌های مختلف درمانی اهمیت داشته باشند. به طور مثال در کلینیک‌های پوستی می‌توانند به فرایند پاکسازی پوست و افزایش شفافیت آن کمک کنند. از طرف دیگر نیز در مراکز روان درمانی می‌توانند سبب کنترل اختلالات ذهنی و درمان بیماری‌هایی همچون استرس و اضطراب شوند.

معمولاً کسانی که دائماً در زندگی خود احساس اضطراب و سردرگمی دارند، می‌توانند از اتاق‌های نمک در این زمینه استفاده کنند. ذرات نمک می‌توانند سبب شوند تا فرد همیشه احساس راحتی و آرامش بیشتری داشته باشد. حتماً در نظر داشته باشید که این احساس آرامش و راحتی می‌تواند در نهایت باعث شود که فرد زندگی مناسب‌تری نیز داشته باشد.

کلام پایانی

طراحی و ساخت اتاق نمک بایستی به طور حتم به شکل مناسب و اصولی انجام شود. این نوع از اتاقک‌ها می‌توانند کارایی زیادی داشته باشند و در مکان‌های مختلفی استفاده شوند. شرکت سورنا سالت می‌تواند مجری مناسبی برای اجرای اتاق‌های نمک باشد. این شرکت به طور کلی بهترین تعرفه‌ها را در نظر می‌گیرد و مناسب‌ترین اجرا‌ها را نیز می‌تواند انجام دهد.